Program obnove cesta obuhvaća 52 dionice državnih cesta, ukupne dužine 682 kilometra, a vrijednost radova je 237,9 milijuna eura, što će se financirati zajmom EIB-a od 60 milijuna eura i sredstvima Hrvatskih cesta.
Projekt riječke obilaznice odnosi se na izgradnju dionice Sveti Kuzam - Križišće, dužine 8,4 kilometra, posljednje dionice riječke obilaznice Orehovica - Draga - Sveti Kuzam - Križišće.
Projekt uključuje i izgradnju dviju spojnih cesta ukupne dužine 2,5 kilometara. Procijenjena vrijednost radova je 86 milijuna eura, od čega je zajam EBRD-a 40 milijuna eura, a ostatak su sredstva Hrvatskih cesta, odnosno državnog proračuna.
Dionica Sveti Kuzam - Križišće gradit će se kao brza cesta sa dva dvotračna kolnika, a na dionici će biti pet vijadukata, tri tunela i dva čvorišta. Završetak radova predviđen je za 2009. godinu.
Kako je rekao državni tajnik za razvoj u Ministarstvu mora, turizma, prometa i razvitka Zdravko Livaković, završetkom izgradnje riječke obilaznice znatno će se smanjiti prometne gužve u Rijeci, a pospješit će se i poslovanje Luke Rijeka.
Prema njegovim riječima, 2011. godine kroz Luku Rijeka proći će 500 tisuća kontejnera (2006. bit će ih 90 tisuća), pa se uz izgradnju obilaznice i dovršetak autoceste Rijeka - Zagreb, nameće i potreba obnove i modernizacije željezničkih pravaca od Rijeke prema unutrašnjosti.
Program obnove cesta, pod nazivom Betterment 2, obuhvaća 52 dionice državnih cesta. Kako je izvijestio Livaković, trenutno je pri završetku program obnove državnih cesta Betterment 1, koji obuhvaća 26 dionica ukupne dužine 400 kilometara. Taj program također sufinancira EIB, zajmom od 60 milijuna eura, a Hrvatske ceste sudjeluju sa 62 milijuna eura.
Ministar financija Ivan Šuker izjavio je prilikom potpisivanja ugovora da kreditni aranžmani EBRD-a i EIB-a, koji su sklopljeni po istim uvjetima koje te banke propisuju zemljama Europske unije, svjedoče o pozitivnom rejtingu Hrvatske kod tih institucija, odnosno o njihovom povjerenju u Hrvatsku i njezinu gospodarsku stabilnost.