Most, čija je gradnja počela početkom godine, trebao bi biti spojen za 15-ak dana, a vrijednost radova iznosi 75 milijuna kuna.
Središnji je raspon mosta, 90 metara od jedne do druge strane stotinjak metara dubokog kanjona rijeke Cetine, na lokaciji Šćadin, i jedan je od kapitalnih objekata na toj dionici.
Konfiguracija terena i strogo vođenje računa o zaštiti okoliša, sukladno Studiji utjecaja, zbog čega se u kanjon nisu postavljale skele, otežala je ionako složen zadatak izvođača koji su u gradnji mosta koristili tehnologiju tzv. slobodne konzolne gradnje. Iskapanje temelja također se izvodilo primjerenom tehnologijom kojom je na najmanju mjeru svedeno ispuštanje građevinskih materijala, u prvom redu betona, u korito rijeke koje će, nakon završetka svih radova, biti vraćeno u prvobitno stanje.
I pri gradnji prilaznih putova moralo se spriječiti odronjavanje kamenja u rijeku, no najteži je dio iza graditelja koji sada pripremaju nastavak gradnje kako bi most bio na vrijeme dovršen, ističu u HAC-u.
Radovi na cijeloj dionici autoceste od Biska do Šestanovca, kojoj "pripada" most na Cetini, dugoj 26 kilometara, napreduju planiranom dinamikom i trebali bi, kao i most, biti dovršeni do iduće turističke sezone.
Na nekim se djelovima još izvode zemljani radovi, a gradi se i 20-ak objekata - uz most, još tri vijadukta, pet tunela, od kojih su tri umjetna, te više prolaza, propusta i podvožnjaka.
Dionica od Dugopolja do Ploča, ukupne dužine oko 97 kilometara, trebala bi u cjelosti biti dovršena do kraja 2008. godine.
Radovi su vrijedni oko 6 milijardi kuna, a samo u gradnju dionice Dugopolje - Šestanovac bit će uloženo milijardu i 600 milijuna kuna. Brzo napredovanje radova omogućile su povoljne vremenske prilike s malo oborina.
Od Dugopolja do Ploča radovi su podijeljeni na tri podsektora s ukupno pet dionica. Od zahtjevnijih objekata na toj dionici izdvajaju se i tunel Golubinka sa svojih 1900 metara i 88 metara dug vijadukt Pervan.
Na dijelu autoceste od Šestanovca do Zagvozda te do Ravče u tijeku je izmještanje i polaganjja vodovodnih i elektroinstalacija.
Izvođači su splitski Konstruktor - Inženjering, varaždinski Vijadukt te zagrebačka Hidroelektra - Niskogradnja s više podizvođača.
Nakon dovršenja autoceste do Ploča nastavit će se s izgradnjom prema Dubrovniku, a za te se dionice već priprema dokumentacija.