U tih je devet mjeseci rast prihoda Oglasnika na tiskanim izdanjima iznosio 16,5 posto, dok je prihod ostvaren na internet izdanjima povećan 3,5 puta.
Iz Oglasnika pritom navode kako je rast prihoda posljedica brzog razvoja novih proizvoda i usluga, poput pokretanja dvaju specijaliziranih tiskanih izdanja, Oglasnik Automoto i Oglasnik Nekretnine, pokretanja nove redizajnirane web stranice Oglasnik.hr te nove specijalizirane web stranice za automobile Auti.hr.
Novi su projekti pokrenuti i početkom četvrtog tromjesečja, a riječ je o tiskanom oglasniku za kućne ljubimce te novoj web stranici specijaliziranoj za nekretnine Nekretnine.net, zbog čega u Oglasniku očekuju da će se stopa rasta prihoda još povećati u odnosu na treći kvartal.
Tvrtka Oglasnik dio je međunarodne korporacije Trader Media East (TME), koja posluje u zemljama središnje i istočne Europe, u kojima ima 181 tiskano izdanje i 12 web stranica.
TME je pak u prvih devet mjeseci ove godine ostvario prihode u iznosu od 152 milijuna dolara, što predstavlja rast od 6,5 posto - 4,9 posto na tiskanim izdanjima, a 64,1 posto na internet izdanjima.
Iz Oglasnika pritom ističu kako se zbog njihovih poslovnih rezultata hrvatsko tržište i Oglasnik smatraju pokretačem rasta TME-a u cjelokupnoj regiji.