FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HTZ: Hrvatska među turističkim zvijezdama u usponu

Autor: ;ibre;
ZAGREB, 7. studenog 2006. (Hina) - Hrvatska, Kina i Ujedinjeni Arapski Emirati tri su zemlje u vrhu "zvijezda u usponu", tj. potencijalno glavne turističke destinacije u idućih pet godina, priopćeno je danas iz Hrvatske turističke zajednice koja prenosi podatke drugog godišnjeg Indeksa zemlje brenda 2006 (CBI), objavljenog jučer na turističkom sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu.
ZAGREB, 7. studenog 2006. (Hina) - Hrvatska, Kina i Ujedinjeni Arapski Emirati tri su zemlje u vrhu "zvijezda u usponu", tj. potencijalno glavne turističke destinacije u idućih pet godina, priopćeno je danas iz Hrvatske turističke zajednice koja prenosi podatke drugog godišnjeg Indeksa zemlje brenda 2006 (CBI), objavljenog jučer na turističkom sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu.

Hrvatsku turističku zajednicu posebno raduje što je svjetska turistička struka prepoznala Hrvatsku kao zemlju u uzlazu, a glavna pozitivnost hrvatskog turizma je da smo uspjeli stabilizirati i unaprijediti poziciju Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu u cjelini i pokazati da smo respektabilna turistička zemlja, ocijenio je direktor glavnoga ureda HTZ-a Niko Bulić.

Prema izvješću CBI-a, Australija zauzima najviše mjesto kao zemlja brend, a drugo i treće mjesto zauzimaju SAD i Italija.

CBI prepoznaje zemlje kao brendove i novonastale globalne trendove putovanja u najbrže rastućem gospodarskom sektoru - putovanjima i turizmu (prema Svjetskoj trgovačkoj organizaciji izričito za deviznu zaradu i otvaranje radnih mjesta). Taj sektor, kako se navodi u priopćenju HTZ-a, predstavlja više od jednog zaposlenja na 11 diljem svijeta.

Inače, globalna studija provedena je među više od 1500 međunarodnih putnika, stručnjaka putničkih industrija i stručnjaka za gostoprimstvo, a izradio ju je FutureBrand, vodeći globalni brend konzultant, zajedno s tvrtkom za odnose s javnošću Weber Shandwick"s Global Travel Practice. Studija istražuje kako zemlje brendovi postaju brend i koji su ključni kriteriji po kojima se rangiraju.

Ovogodišnji CBI uključuje prilagođene podatke o zemljama kao i razvrstavanje, nove trendove, motivacije za putovanja, izazove i prilike unutar svijeta putovanja, turizma i zemalja brendova.

Zemlje se više ne mogu smatrati kao sirovina. Brend zemlje je više od turizma. To je izvoz, trgovina i industrija, istaknula je, kako prenosi HTZ, izvršna direktorica FutureBranda Rina Plapler.

(Hina) xpp ymć

An unhandled error has occurred. Reload 🗙