NEW YORK, 12. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Američka kompanija PepsiCo u četvrtak je priopćila da je njezina neto dobit u trećem ovogodišnjem tromjesečju porasla za 71 posto, zahvaljujući dobroj prodaji negaziranih sportskih
napitaka i ledenih Lipton čajeva te rastu prodaje na međunarodnim tržištima poput ruskog i kineskog.
NEW YORK, 12. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Američka kompanija
PepsiCo u četvrtak je priopćila da je njezina neto dobit u trećem ovogodišnjem
tromjesečju porasla za 71 posto, zahvaljujući dobroj prodaji negaziranih
sportskih napitaka i ledenih Lipton čajeva te rastu prodaje na međunarodnim
tržištima poput ruskog i kineskog. Ta druga po veličini kompanija u svijetu za proizvodnju bezalkoholnih
pića objavila je da joj je neto dobit u trećem tromjesečju, koje je zaključila
9. rujna, dosegnula 1,48 milijardi američkih dolara. Usporedbe radi, dobit je u
istom razdoblju prošle godine iznosila 864 milijuna dolara.
Raznovrsna paleta proizvoda kompanije pomogla je PepsiCo-u da prebrodi
sve snažniji trend konzumiranja dijetetskih proizvoda kao što su voda ili
narančin sok.
Prihod kompanije u tome je razdoblju porastao 9,4 posto s lanjskih 8,18
milijardi na 8,95 milijardi dolara.