FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Razvoj destinacije i turističkog proizvoda: iskustva Škotske i hrvatske mogućnosti

Autor: ;nbrc;
ZAGREB, 12. listopada 2006. (Hina) - Hrvatska spada među najbogatije i najraznolikije, te u pogledu zaštite ptica među najvažnije europske zemlje, a da li je dovoljno učinila da to predstavi kao jedan od svojih zanimljivih turističkih proizvoda, jedno je od pitanja postavljenih na današnjem poslovno-edukativnom seminaru Razvoj destinacije i turističkog proizvoda.
ZAGREB, 12. listopada 2006. (Hina) - Hrvatska spada među najbogatije i najraznolikije, te u pogledu zaštite ptica među najvažnije europske zemlje, a da li je dovoljno učinila da to predstavi kao jedan od svojih zanimljivih turističkih proizvoda, jedno je od pitanja postavljenih na današnjem poslovno-edukativnom seminaru Razvoj destinacije i turističkog proizvoda.

Da li je Hrvatska dovoljno učinila da ptice, promatranje ptica predstavi britanskim turistima, jer primjerice samo Kraljevsko društvo za zaštitu ptica ima više od milijun članova. S druge pak strane, u Škotskoj ljudi plaćaju da vide kako se gnijezdi jedna vrsta sokola koja živi u industrijskom dijelu grada, istaknuto je na seminaru održanom u Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Seminar su organizirali Trgovinski odjel Veleposlanstva Velike Britanije u Hrvatskoj, te HGK, a predstavnicima turističkih zajednica, agencija, hotelijera o razvoju novih sadržaja u turizmu - upravljanju destinacijom, poslovnom i kongresnom turizmu, razvoju kulturnih ruta, clasterima i javno-privatnom partnerstvu u turizmu govorili su predstavnici turističkih institucija i tvrtki iz Škotske.

Britanci ili Irci znaju za hrvatsku obalu, no, što je s kontinentalnim dijelom, sa Zagrebom, turistima je važno reći tko ste, što ste i što možete ponuditi, istaknuli su članovi turističke misije iz Edinburgha.

Na primjerima Škotske i vještina koje su pomogle da se razvije uspješna turistička industrija, oni su govorili o razvoju turističkog proizvoda.

Najčešće poruke pritom su bile da treba naći nešto što pojedinu zemlju ili destinaciju čini različitom, da taj proizvod treba učiniti autentičnim, takvim da ga se ljudi sjećaju, da se treba odmaknuti od toga da se prodaje samo proizvod već prodavati iskustvo. Poruke su im i potreba zajedničkog djelovanja javnih institucija i privatnih partnera, potreba edukacije, stalnog podizanja kvalitete, inovativnost, i sl.

Pokazali su to i na konkretnim primjerima Škotske, uz već tradicionalni Loh Ness, i primjerima kao što su festival viskija ili Cairngorm Mountain, destinacije sa više od 160 tisuća turista godišnje, a čiji je turistički proizvod primjerice i večera na najvišoj planini noću.

Iznijeli su i primjer kako film može biti dobar za posao u turizmu - nakon filma Da Vincijev kod kapelu Rosslyn u Škotskoj u ovoj je godini posjetilo 140 tisuća gostiju, a već su započele i Da Vinci kod ture, i sl.

Uz već spomenuti primjer promatranja ptica, za Hrvatsku su kao moguće dobre turističke proizvode spomenuli zagrebačku priču o dva grada (Gradecu i Kaptolu), secesijsku baštinu, lovački turizam, itd.

(Hina) xbn yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙