Uvođenje tramvajskog prometa među prioritetima je stranke Ljubljana-moj grad (LMM), koja je za svog kandidata za mjesto gradonačelnika istakla Janeza Sodržnika, nekada istaknutog člana liberalnih demokrata (LDS) u gradskoj upravi.
U Ljubljani je od 1901. do 1951. vozio gradski tramvaj koji je zamijenjen najprije trolejbusom, a onda autobusnim prometom, nakon čega su šine pretopljene u staro željezo, a tramvajski vagoni koji su još bili u voznom stanju prepušteni "bratskim" gradovima Osijeku i Subotici.
Neki kažu da su tramvaji zamijenjeni zbog toga jer su smatrani "buržoaskim simbolom", a odluci su do ere "ekološke osviještenosti" pogodovale i prilike u kojima je pogonsko gorivo za autobuse bilo jeftino.
Pitanje uređivanja prometa jedno je od prioriteta svih 16 kandidata na ovogodišnjim lokalnim izborima u slovenskoj prijestolnici i svi se slažu da su potrebne radikalne promjene jer je zbog nedostatka parkirališta i sadašnje regulacije prometa automobilski promet u gradu vrlo težak, uz česte zastoje koji imaju i negativne ekonomske posljedice.
Uz promet, od ostalih glavnih prioriteta u Ljubljani tu je još i dilema da li obnavljati stari stadion Bežigrad ili graditi novi te da li graditi prvi islamski centar u Sloveniji ili ne.
Najviše izgleda za gradonačelničko mjesto mediji daju nekadašnjem direktoru "Mercatora" Zoranu Jankoviču, koji je za gradnju novog stadiona i za prvu džamiju, te bivšem guverneru središnje banke Francu Arharu, koji je za obnovu stadiona Bežigrad, dok za džamiju kaže da ne predstavlja njegov izborni prioritet.
Lokalni izbori u Sloveniji zakazani su za 22. listopada.