Ta prestižna nagrada, koju već deset godina dodjeljuje Hrvatska televizija u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, posebno je važna za daljnju prepoznatljivost Hotela Osijek i njegova značaja za turističku promidžbu grada Osijeka i regije, istaknuo je direktor hotela Dominik Nikolić.
U Hotelu Osijek posebno ističu i sve veći broj kongresa koji se održavaju u tom hotelu. Do sada su uglavnom taj primat imali hoteli na moru, a sada se Hotel Osijek sve značajnije uključuje u organizaciju niza kongresa čak i s međudržavnim značenjem, naglasila je voditeljica marketinga i prodaje Hotela Valentina Bračun Zavada.
Gostima se uz ostalo preporuča obilazak Kopačkog rita, osječke Tvrđe, baranjskih podruma, no, turistička je promidžba, upozoreno je, još uvijek nedovoljna. Stoga je istaknuta potreba agresivnijeg predstavljanja izuzetnih prirodnih ljepota i resursa Slavonije i Baranje, te je u tom kontekstu spomenuto i nedavno Svjetsko prvenstvo u ribolovu u Osijeku koje je pridonijelo da se u svijetu sazna o tim resursima, bogatstvu ribljeg fonda, ali i Kopačkom ritu i Osječko-baranjskoj županiji.
Obnovljeni Hotel Osijek otvoren je u studenom 2004., a njegov vlasnik, osječki poduzetnik Mato Škojo u njegovu je obnovu utrošio 8,5 milijuna eura. Hotel ima 140 soba i sedam apartmana, te posjeduje certifikate ISO 9001 i HCCP standarda za sigurnost i kvalitetu namirnica.
(Hina) xvsik ybn