Znanstvenici su zamijetili razliku kod djece u dobi od četiri do šest godina koji su tijekom godinu dana pohađali satove glazbenog odgoja. Ustvrdili su da su grupe djece koje su se bavile glazbom prošle puno bolje na testovima mjerenja inteligencije u kojima je trebalo pokazati pismenost i riješiti logičko-matematičke zadatke.
Rezultati studije objavljeni su na internetskim stranicama stručnog lista "Brain". Voditelj studije prof. Laurel Trainor rekao je kako je nesumnjivo da je glazba dobra za razvoj djetetovih kognitivnih sposobnosti.
Znanstvenici su također utvrdili da se u mozgu djece koja su bila u glazbenoj skupini dogodilo više pozitivnih promjena nego kod djece u, primjerice dramskoj skupini. Pokazalo se da su djeca koja su išla na dodatne satove glazbenog pokazala bolje rezultate na testovima mjerenja inteligencije od djece iz dramske skupine.
Profesor Trainor zaključuje kako glazbena naobrazba ima vrlo dubok utjecaj na razvoj moždanih funkcija. "Naše istraživanje upućuje na zaključak da glazbena naobrazba bez sumnje pozitivno utječe na opće kognitivne funkcije mozga koje su povezane s pamćenjem i zadržavanjem dječje pozornosti i koncentracije. Glazba bi svakako trebala postati neizostavan dio predškolskog i ranog školskog programa".