Kako je priopćeno, od siječnja 2007. kompanija će se reorganizirati u tri velike poslovne jedinice usmjerene prema specifičnim tržišnim segmentima - mreže, globalne usluge i multimediju.
Jedinica multimedije bit će usmjerena na planirano proširenje multimedijalnih sadržaja emitiranih preko fiksnih i mobilnih mreža, uključujući TV, glazbu, igrice, video i radio, priopćeno je iz Ericssona.
Globalno multimedijalno tržište u 2005. je vrijedilo gotovo 20 milijardi eura, a Ericsson procjenjuje da bi trebalo porasti na više od 100 milijardi eura do 2011.
Izvršni direktor Carl-Henric Svanberg kazao je kako Ericsson planira iskoristiti svoje iskustvo upravljanja sadržajem i aplikacijama, te usku suradnju sa Sonyijem u zajedničkom ulaganju Sony Ericsson Mobile Communications.
Ericssonov će multimedijalni odjel imati nekih 4 tisuće zaposlenika te će biti nadležan za odabir inženjera.
Odjel za mreže će imati oko 21.500 zaposlenika. Jedinica za globalne usluge, utemeljena 1999, upravlja mrežama za razne operacije. Novi planovi ne bi trebali ni na koji način utjecati na taj odjel, koji ima 23 tisuće zaposlenika diljem svijeta.