Na radionici o suradnji sajamskih kuća, sudjeluje 20 stručnjaka iz 10 zemalja srednje i istočne Europe. Radionica je zajednički projekt ZV-a i Berlinskog sajma (Messe Berlin). Sajamski stručnjaci razmatraju perspektive sajamske industrije te mogućnosti međusobne suradnje i dobivanja sredstava iz fondova Europske unije.
Nakon značajnog pada koji je nastupio početkom devedesetih pojavom šire upotrebe interneta, sajamska industrija se oporavila i danas, uz direktni marketing, predstavlja glavni marketinški alat, rekao je Spevec.
Oporavku sajmova, po njegovom mišljenju, najviše je pridonijela specijalizacija, odnosno usmjerenost sajamskih priredaba na posebna područja, kao što su informatika, turizam, automobilska industrija, stanovanje.
Oporavkom sajamske industrije, smatra Spevec, profilirali su se i interesi izlagača i posjetitelja, koji se bitno razlikuju. Dok izlagači od sajmova očekuju sklapanje konkretnih poslovnih aranžmana, posjetitelji žele upoznati ponudu te na temelju toga donijeti odluku o budućim kupnjama.