Broj ugovora o leasingu sklopljenih tijekim prvih šest mjeseci ove godine porastao je za oko 40 posto, dok je njihova vrijednost povećana za 27,4 posto.
Iz Banke navode i kako je prosječna vrijednost ugovora bila je 27.532 eura, što je nešto niže nego u prvoj polovici prošle godine, no pogleda li se prosječna vrijednost iz 2003., kad je iznosila 15.500 eura, leasing kao izvor financiranja sve očitije pokazuje zaokret prema proizvodu koji služi razvoju, a ne potrošnji.
Najveći udio u leasingu i dalje imaju automobili, s 283,9 mililijuna eura, što je 41,3 posto ukupne vrijednosti ugovora.
Nekretnine su, zahvaljujući zamahu graditeljskog biznisa, učvrstile drugu poziciju s ugovorima vrijednim 135,1 milijuna eura ili 19,6 posto u ukupnoj vrijednosti, dok je na trećem mjestu leasing opreme, koji s ugovorima vrijednim 113,9 milijuna eura zauzima 16,6 posto tržišta.
U posebnom prilogu Banke analizirane su i tržišne pozicije leasing-društava, pa tako prvo mjesto pripada Hypo-Leasingu koji ima 36,9 posto tržišta. S 9.510 ugovora u vrijednosti 254,12 milijuna eura Hypo-Leasing je prvi u svim kategorijama leasinga.
Na drugom je mjestu HVB Leasing s 12,2 posto, a S Leasing Immorent Group (ujedinjeni S-leasing i S Immorent leasing) zauzima 11,3 posto tržišta i na trećem je mjestu.