Tvrtke potpisnice u svom poslovanju prihvaćaju važnost društveno odgovornog i etički utemeljenog ponašanja kao osnove funkcioniranja tržišta i integracije hrvatskog gospodarstva u međunarodne gospodarske i komercijalne tokove.
Potpisivanjem HGK-ova Kodeksa etike u poslovanju, tvrtke se obvezuju na održavanje dobrih poslovnih običaja, kao što su ispunjavanje ugovornih obveza i poštivanje načela fer konkurencije. To primjerice znači da neće primjenjivati fiktivna sniženja cijena roba i usluga, kao ni zadržavati prodaju robe kojoj predstoji povećanje cijena.
Također prihvaćaju obvezu da u razumnom roku odgovore na pitanja, pritužbe i primjedbe korisnika te da jasno istaknu politiku vezanu uz jamstva, reklamacije, zamjenu kupljenog proizvoda i povrat novca.
Pravilima Kodeksa preporučuje se tvrtkama da međusobne sporove i sporove sa zaposlenima rješavaju pregovorima i dobrovoljnim ispunjavanjem obveza ili pak pred arbitražnim komorskim tijelima, kaže se u HGK-ovoj objavi.