Neto dobit Kraš grupe u prvih je šest mjeseci iznosila 20,3 milijuna kuna, što je šest milijuna kuna manje nego u isto vrijeme lani.
Pritom iz Kraša napominju da je neto dobit manja iako je opseg ukupne prodaje na prošlogodišnjoj razini, a izvoz matičnog društva povećan je za 5,9 posto.
Ostvareni opseg prodaje rezultat je naglašene marketinške orijentacije Kraša kao i povećanog ulaganja u tržište, prije svega u trgovinu i reklamu, ističu iz Kraša.
Pritom naglašavaju da je na ostvarene rezultate snažno utjecalo povećanje cijene šećera kao strateške sirovine u konditorskoj industriji, kao i dijela drugih sirovina.
Cijena šećera tako je u prvih šest mjeseci ove godine porasla za 25 posto u odnosu na 2005. godinu, naglašavaju iz Kraša.
Na visinu ostvarenih prihoda nepovoljan utjecaj imalo je i smanjenje tečaja eura i dolara, s obzirom da prihodi od prodaje u inozemstvu zauzimaju visok udio u ukupnim prihodima Kraš grupe.
U prvih šest mjeseci ove godine Kraš je na tržište lansirao 49 novih i inoviranih proizvoda, a iz hrvatskog proizvođača konditorskih proizvoda kao najznačajnije izdvajaju proizvodi asortimana Kraš 1911, plasiran u povodu 95. obljetnice kompanije, te paletu redizajniranih Dorina čokolada. Od strateških projekata naglasak je stavljen na ulaganja u modernizaciju proizvodnje čokolade i ostalih kakao proizvoda, ističu iz Kraša.