Sredstva će se prikupljati putem HTV-ove nagradne igre koja započinje 1. rujna, SMS poruka, promotivnih materijala i promotivnih prodaja te akcija sponzora i partnera projekta.
Bolnica za liječenje dišnog sustava djece i mladih Srebrnjak jedina je dječja bolnica u Hrvatskoj koja od 2004. nosi certifikat UNICEF-a "Bolnica - prijatelj djece".
Uz dosadašnji respiratorni i alergološki program, novim ultrazvučnim aparatom koji će služiti za otkrivanje urođenih srčanih mana, kardiomiopatije i poremećaja srčanog ritma, bolnica uvodi novi centar dječje kardiološke dijagnostike i terapije.
Vrijednom donacijom Dječja bolnica Srebrnjak postat će jedina zdravstvena ustanova u ovom dijelu Europe koja će ultrazvučnom pretragom omogućiti rano i sigurno dijagnosticiranje srčanih mana i prije djetetova rođenja.
Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja" organizira se u suradnji sa zagrebačkim Gradskim Poglavarstvom i Gradskim uredom za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje.
Noć gutača reklama organizira Agencija UNEX Group i Citroen Hrvatska, a pokrovitelji su Predsjednik Republike, Hrvatska gospodarska komora i Grad Zagreb.