Izaslanstvo je naglasilo važnost čuvanja infrastrukturnih koridora, naglašavajući kako ne treba napuštati postojeće koridore i stvarati nove, dodajući kako je, s obzirom da nije donesen županijski prostorni plan, još uvijek moguće promijeniti projekt trase. U izaslanstvu smatraju da bi buduću trasu te autoceste trebalo planirati od Zagreba do Lekenika i Grede uz postojeći smjer željezničke pruge Zagreb-Sisak, dok bi nastavak - zbog granice poplave - trebalo planirati prema već postojećem idejnom projektu. Ove bi izmjene, kako su kazali, smanjile investicijske troškove, ali i troškove održavanja, vrijeme puta i potrošnju goriva, te bitno smanjile zagađenje okoliša. Istaknuli su također da ova nova trasa ne bi dijelila naselja, te bi cesta bila građena preko državnog zemljišta, što svakako nije zanemarivo.
U izaslanstvu Inicijativnog odbora bio je njegov predsjednik Stjepan Debić, te članovi Damir Pološki, Vladimir Lay i Ivan Kenig, stoji u priopćenju.