"Eko Kvarner" također ističe da u tršćansku luku na godinu uplovi više od 300 tankera s naftom, a nakon izgradnje dvaju LNG-terminala u zaljev bi uplovljavalo još 200 brodova s LNG-om. Time bi se, navode u udruzi, opasnost od havarije znatno povećala. Osim toga, tvrdi "Eko Kvarner", hlađenjem mora pri radu s LNG-om i ispuštanjem u more velikih količina kemikalija za održavanje plinovoda i terminala ugrozio bi se ekološki sustav plitkoga Tršćanskog zaljeva.
"Eko Kvarner" ocjenjuje kako nije prihvatljiv način na koji Republika Italija pokušava realizirati te projekte, ističući da se o tome nije obavijestila ni talijanska javnost te da se nije proveo postupak prema ESPO konvenciji o prekograničnom utjecaju na okoliš. Udruga također ističe da bi se prolaskom dodatnih LNG-tankera ispred slovenske i hrvatske obale u zapadnoj Istri ekološki ugrozile te važne turističke regije.
"Eko Kvarner" zaključuje da je jedini razlog izbora Tršćanskog zaljeva za izgradnju dvaju LNG-terminala interes krupnog kapitala i investitora, pri čemu se ne uvažava mišljenje stanovništva.
Na prosvjedu u Trstu sudjelovali su predstavnici ekoloških udruga iz Italije, Slovenije i Hrvatske, a prosvjedovali su protiv planirane izgradnje jednog terminala na otvorenome moru, neposredno uz slovensku granicu, i jednog na kopnu u blizini Trsta.