Dok Google pokušava povećati svoju već prilično veliku dobit i postati značajan igrač u sektoru e-kupovine, vrlo je vjerojatno da se ovaj potez neće svidjeti aukcijskoj online kući eBay, koja upravlja vodećom uslugom plaćanja putem Interneta PayPal i koja je jedan od najznačajnijih Googleovih oglašivača .
Iako Google svoju novu uslugu ne smatra konkurentom PayPalu, nema sumnje da će dugoročno gledano ona ugroziti eBay, mišljenja je analitičar Greg Sterling.
"Svaki takav Googleov potez ima potencijala pretvoriti se u velik uspjeh", kazao je Sterling.
Dvije trgovinske tvrtke, Starbucks i Buy.com koje su već potpisale ugovor s Googleom za korištenje ove nove usluge također imaju i opciju plaćanja preko PayPala koji je kompanija eBay 2002. platila 1,3 milijarde američkih dolara.
Glasnogovornica eBaya Amanda Pires odbila je komentirati novu Googleovu uslugu, no prošlog je mjeseca u vrijeme sklapanja saveza s Yahoom, pomoću kojeg je eBay trebao steći povlašteni status na tom pretraživaču, kompanija izrazila zabrinutost zbog ekspanzije Googlea.