Broj svakodnevnog putovanja biciklom u Londonu porastao je za 50 posto u proteklih pet godina, s 300.000 godine 2001., na 450.000 danas, kazala je glasnogovornica TFL-a.
U središtu Londona gdje vozači automobila moraju plaćati svakodnevni porez na prometno zagušenje u iznosu od 12 eura, proboj biciklizma je doista upečatljiv: 119.000 vožnji biciklom tjedno izmjereno je na prometnim žilacama kucavicama 2005., što je sto posto više u odnosu na 2001., kada ih je bilo 59.000.
Teroristički napadi na londonske prometne postaje u srpnju 2005., odigrali su važnu ulogu pa je u prvim tjednima nakon napada 20 posto korisnika odbacilo javni prijevoz i odabralo bicikle. Takav se trend ipak nije dugo zadržao.
Bicikl kao prijevozno sredstvo čini samo 2 posto u ukupnom prijevozu Londona što je daleko iza Amsterdama s 28 posto ili Kopenhagena s 20 posto.
A voziti bicikl u Londonu rizičan je izbor. U devet prvih mjeseci 2005., 268 biciklista je poginulo ili bilo teško ozlijeđeno.