FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljena prva stručna knjiga o mystery shoppingu

Autor: ;tper;
ZAGREB, 19. svibnja 2006. (Hina) - Prva stručna knjiga o mystery shoppingu pod nazivom "Measuring Menagement and The Moment of Truth" (Mjerenje menadžmenta i trenutka istine), autorica Kristine Horbec i Veronike Karisson, predstavljena je danas u Zagrebu.
ZAGREB, 19. svibnja 2006. (Hina) - Prva stručna knjiga o mystery shoppingu pod nazivom "Measuring Menagement and The Moment of Truth" (Mjerenje menadžmenta i trenutka istine), autorica Kristine Horbec i Veronike Karisson, predstavljena je danas u Zagrebu.

Knjiga obrađuje teme vezane uz mystery shopping, kao metode za mjerenje kvalitete usluge pomoću tajnih kupaca. U knjizi autorice prikazuju kako pripremiti, razviti i provesti mystery shopping te na najbolji način iskoristiti njegove rezultate, odnosno, kako točno mjeriti i unaprijediti kvalitetu usluge te time poboljšati poslovanje tvrtke.

Autorica i vlasnica jedine hrvatske agencije za mystery shopping Kristina Horbec istaknula je kako knjiga započinje objašnjavanjem potrebe za izvrsnom kvalitetom usluge danas, koja je u vrijeme velike konkurencije često izvor komparativne prednosti za tvrtke.

U sedam poglavlja knjige obrađuju se teme o važnosti kvalitete usluge u poslovanju, razvoju i primjenama uspješnog mystery shoppinga, budućnosti mystery shopping industrije itd.

Do kraja godine planiran je prijevod knjige na kineski jezik, a nakon toga i na švedski, hrvatski, njemački, francuski i španjolski.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙