DUBLIN - Irska možda predstavlja ekonomski vrlo naprednu zemlju i smatra se jednim od najboljih mjesta za život, ali njeni su stanovnici, čini se, najusamljeniji na svijetu. Google Trends, koji prati koliko je upita s određenom riječi ostvareno preko interneta, utvrdio je da riječ "usamljen" najčešće upisuju korisnici interneta u Irskoj. Irce slijede stanovnici Singapura i Novog Zelanda, iako Singapurci najčešće imaju upite s riječi "sreća". Google Trends izračunava koliko se često traži određeni pojam iz svakog grada, regije ili jezika i sve to podijeli s ukupnim brojem upita na Googleu za isto područje. Irski glavni grad Dublin imao je najveći broj upita s pojmom "usamljen", a slijedili su ga Melbourne i Auckland. Časopis "Economist" je 2004. godine proglasio Irsku najboljim mjestom za život prema procjeni "kvalitete života".
LOS ANGELES - "Nemoguća misija 3" s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi i dalje je najgledaniji film u američkim kinima i nakon dva tjedna prikazivanja. S 25 milijuna dolara zarade "MI:3", prvi veliki ljetni hit, uspio se oduprijeti naletu "Posejdona", nove verzije filma katastrofe iz 1972. "Posejdonova pustolovina". Priča o spašavanju putnika potopljenog broda s Kurtom Russellom i Joshom Lucasom u glavnim ulogama zaradio je 22 milijuna dolara prvi vikend prikazivanja. "MI:3" je do sada zaradio svega 85 milijuna dolara, a njegovo snimanje je stajalo 160 milijuna. Komedija "Camping-car" na trećem je mjestu sa zarađenih 10 milijuna dolara, a nova komedija s Lindsey Lohan u glavnoj ulozi, "Lucky girl", zaradila je 5,7 milijuna dolara i tako se našla na četvrtom mjestu.
LONDON - Bono Vox, pjevač grupe U2, pokrenuo je u ponedjeljak u Londonu novi projekt u borbi protiv AIDS-a u Africi u partnerstvu s američkim proizvođačem mobilnih telefona Motorolom i velikim britanskim operatorima mobile telefonije. Pri kupovini nekog od posljednjih modela Motorole, 10 funti (ili oko 15 eura) od cijene tog aparata izdvajat će se u korist borbe protiv AIDS-a u Africi. Sav tako prikupljen prihod bit će isplaćen Global fondu, zakladi osnovanoj 2002. godine pod okriljem Ujedinjenih naroda za borbu protiv AIDS-a, malarije i tuberkuloze u zemljama u razvoju. Novi Bonov plan dio je kampanje "Red" koju je pokrenuo na Gospodarskom forumu u Davosu u Švicarskoj u siječnju ove godine. Radi se o proizvodima velikih tvrtki-partnera te kampanje (Armani, Converse, Gap, American Express) čiji je dio dobiti namijenjen borbi protiv AIDS-a u Africi.