FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: Slovenija: Državni sukobi na propagandnom polju

Autor: ;fl;
LJUBLJANA, 15. svibnja (Hina) - Umjesto na vojnom polju, države sedanas sukobljavaju na propagandnom, a stručnjaci za odnose s javnošćuu Sloveniji su danas vrlo tražena profesija, piše u ponedjeljak uljubljanskom "Delu" Jure Apih, nestor slovenskog "političkogmarketinga", iznoseći značajne primjedbe na rad promidžbenihstručnjaka zaduženih za zaštitu nacionalnih interesa, osobito kad jeriječ o odnosima s državama "zapadnog Balkana".
LJUBLJANA, 15. svibnja (Hina) - Umjesto na vojnom polju, države se danas sukobljavaju na propagandnom, a stručnjaci za odnose s javnošću u Sloveniji su danas vrlo tražena profesija, piše u ponedjeljak u ljubljanskom "Delu" Jure Apih, nestor slovenskog "političkog marketinga", iznoseći značajne primjedbe na rad promidžbenih stručnjaka zaduženih za zaštitu nacionalnih interesa, osobito kad je riječ o odnosima s državama "zapadnog Balkana".

Apih navodi da su hrvatske promidžbene službe ofenzivnije od slovenskih, što ilustrira tvrdnjom da su preuzele tezu beogradskog tiska da je u ratu za Sloveniju bilo ratnih zločina.

"U Zagrebu je prihvaćena bratska ideja (iz Beograda) i uložena optužnica protiv devet slovenskih teritorijalaca koji su s graničnog prijelaza Rožna dolina potjerali JNA", piše Apih, dodajući da je jedina efektnija priča kojom se Slovenija suprotstavlja Hrvatskoj ona o "borcu za južnu granicu" Jošku Jorasu.

No, za Sloveniju i njen imidž u Hrvatskoj pogubniji je utjecaj štediša Ljubljanske banke Zagreb, ocjenjuje Apih.

On kritički ocjenjuje i neodgovarajuće poteze slovenskih stručnjaka za promidžbeno djelovanje prema Srbiji i Italiji u slučaju "slučaja Holmec" i plinskog terminala koji Italija namjerava sagraditi blizu Trsta. Srbijanski mediji, dokazuje Apih, uspjeli su priču o neizručivanju Mladića neutralizirati pisanjem o navodnom strijeljanju novaka JNA na prijelazu Holmec 1991. godine.

"Treba voditi računa da je najvažniji instrument (u propagandnom ratu) slijed događaja koji se vrte prividno sami od sebe, a mediji ih onda prenose s većom ili manjom pompom, zavisno od njihove atraktivnosti. No, njihovi dirigenti skriveni su u stožerima, obavještajnim službama i konzultantskim agencijama. Promišljeno i lukavo vuku poteze i provociraju dobro tempirane afere koje onda prati šokirana publika", navodi Apih.

(Hina) xfl ybr

An unhandled error has occurred. Reload 🗙