"Kako smo doznali, većina uključenih u ovaj proces nevoljko se odlučuje preuzeti odgovornost za ovu odluku koja je od strateškog značenja za zemlju. U pitanju je hoće li se zadržati, prije svega, sedam jurišnika J-22 'Orao' koji bi uz remont od pet milijuna maraka mogli služiti bar osam godina. Stručnjaci NATO-a su za ukidanje. Ali ne jamče da NATO neće kasnije od BiH naplaćivati zaštitu neba. A ni članovi Predsjedništva ni ministar obrane Nikola Radovanović ne žele ostati upamćeni po tome da su baš oni 'sahranili' bosanskohercegovačku avijaciju", navodi sarajevski list.
"Oslobođenje" ističe kako će piloti, ukine li se vojno zrakoplovstvo, naprosto otići iz BiH, a moguće školovanje novih kadrova bilo bi veoma skupo.
"Član Predsjedništva BiH Ivo Miro Jović priopćio je da će odluku o zrakoplovstvu 'prepustiti struci' no ministar Radovanović ranije je izjavio da ukidanje vojnog zrakoplovstva 'nije njegova (ministrova) ideja'", piše "Oslobođenje" te navodi kako postoje informacije da se barem jedan član Predsjedništva protivi ukidanju ratnog zrakoplovstva, unatoč preporukama NATO-a.
"Neslužbeno doznajemo da barem jedan član Predsjedništva BiH želi da se radi suvereniteta BiH mlažnjaci ipak zadrže. Jer i Hrvatska i Srbija i Crna Gora se otvoreno nadaju da bi u budućnosti njima pripala zaštita bosanskohercegovačkog neba. Iako su i njima stručnjaci NATO-a preporučili ukidanje", navodi "Oslobođenje".