Nakon nekoliko mjeseci napornog rada Domingo je uspio, a rizik za poznatog umjetnika nije bio malen. Zbog problema s glasom Domingo je u prosincu prošle godine morao prekinuti izvedbu Parsifala. Dijagnoza je glasila traheitis, upala dišnih kanala. A za povratak u Covent Garden Domingo je odabrao komad koji slovi kao težak.
Priča o Cyranu de Bergeracu, otmjenom Francuzu dugog nosa, tragično zaljubljenog u lijepu Roxane, spada u klasična dramska djela, a više je puta i ekranizirana. Međutim, kao opera se Cyrano jedva još negdje može vidjeti. Muzika za operu potječe od talijanskog skladatelja Franca Alfanija (1875-1954), poznatog najviše po tome što je nakon smrti Giacoma Puccinija dobio priliku napisati finale za Turandot.
Domingo je tek u zrelim godinama upoznao Alfanijevu operu, i to zahvaljujući jednom od svojih uzora, čileanskom tenoru Ramonu Vinayu. "To je fantastičan karakter za operu", rekao je Domingo i dokazao hrabrost da bude ružan: na lice mu je nalijepljen ogroman nos od latexa, a u kosu uvojci. Prošle je godine tako pjevao u Metropolitan operi u New Yorku. A ovog proljeća u Londonu ima još pet izvedbi.
Reakcija publike bila je miješana. Prema samoj glazbi više su rezervirani, ali za Dominga i američku opernu pjevačicu Sondru Radvanovsky (Roxanne) iskazali su oduševljenje.
Za ovu godinu Domingo još planira svjetsku praizvedbu "Prvog cara" (The First Emperor) Tan Duna, i to pred Božić u New Yorku. Osim toga će pjevati u opernoj verziji talijanskog filma "Il Postino" (Poštar), koju upravo dovršava Meksikanac Daniel Catan.