Kako je pojasnio član Uprave FINA-e Tomislav Vintar, koristeći ovu uslugu klijent račune stavlja u omotnicu s koje otrgne kupon sa svojim brojem, a omotnicu potom ubacuje u za to predviđeni sandučić. Tijekom istog dana ili u bilo koje vrijeme nakon toga, klijent s kuponom plaća ukupan zbroj iznosa svih računa stavljenih u omotnicu, i to kao jednu transakciju.
Sandučići se od danas, prema Vintarovim riječima, nalaze na 200-tinjak mjesto, uglavnom u poslovnicama FINA-e, ali i u nekim većim tvrtkama (Uljanik i Tvin) te prodavaonicama (Getro i Kaufland), dok bi se do kraja godine sandučići trebali nači na oko 500 lokacija širom Hrvatske.
Tako primjerice klijent račune može ujutro prilikom dolaska na posao ubaciti u sandučić, a poslijepodne na za to predviđenom šalteru u poslovnici FINA-e, neovisno gdje je ta poslovnica, platiti te račune na temelju kupona s omotnice. Točan iznos, uvećan za naknade, koji ostaju isti kao i kod 'klasičnog' plaćanja računa klijent može provjeriti i na Internet stranicama FINA-e.
Građani prosječno mjesečno plaćaju 5,5 računa, a prosječno vrijeme obrade jednog računa iznosi 50 sekundi, što znači da je potrebno oko 5 minuta za plaćanje mjesečnih računa. Usluga "FINA brza ušteda", rekao je Vintar, to je vrijeme skratila na 30-ak sekundi.
Ujedno, svi se računi građana arhiviraju digitalno i na mikrofilmove te će biti moguće njihovu presliku dobiti i nekoliko godina nakon plaćanja, a uskoro bi klijentima trebala biti dostupna i njihova cjelokupna arhiva računa na CD-u, kao i analiza troškova po stavkama - iznos računa, iznos naknada, poreza i sl.
Vintar je dodao i kako je planirano da se s vremenom omogući i plaćanje putem mobilnog telefona ili Internetom, što ovisi o dogovoru s bankama o 'skidanju' sredstava s tekućeg računa klijenata.