HINA - Financijski servis
Karlovačka pivovara, članica Heineken grupe, u prošloj je godini ostvarila dobit prije oporezivanja u iznosu od 66,8 milijuna kuna, što je porast od šest posto prema godini ranije, objavili su iz tvrtke, navodeći kako je ostvareni rezultat u skladu s planom.
Ukupni prihodi porasli su dva posto, na 484,5 milijuna kuna, a prihodi od prodaje za 6,2 posto, na 475,7 milijuna kuna. Na domaćem tržištu ostvareno je 403,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast od 5,3 posto, dok je prihod od prodaje na inozemnim tržištima porastao 11,7 posto, na 71,8 milijuna kuna.
Tržišni udio Karlovačke pivovare, kako su istaknuli u tvrtki, iznosi 21,3 posto, a tijekom 2005. tvrtka je uložila 52 milijuna kuna u povećanje učinkovitosti proizvodnje.
Ukupni troškovi kompanije lani su se povećali sa 438,7 milijuna kuna u 2004. godini, na 453,3 milijuna kuna u 2005. godini.
Volumen prodaje Karlovačke pivovare na domaćem tržištu porastao je za 1,7 posto, na 763 tisuće hektolitara. Istodobno, zabilježen je porast ukupnog volumena na domaćem i inozemnim tržištima s 973 tisuće hektolitara u 2004. godini na više od milijun hektolitara u 2005. godini.
Privremeni predsjednik uprave Karlovačke pivovara Alle Ypma izrazio je zadovoljstvo poslovnim rezultatima postignutima u 2005. godini navodeći kako je ostvaren napredak, povećan je tržišni udio, a drži kako će se pozitivni trendovi nastaviti i u ovoj godini.