Kako navode, dobit iz poslovanja je iznosila 31,19 milijuna kuna i porasla je u odnosu na 2004. za 57 posto. Osim ukupno većih prihoda, na rast dobiti je, kažu u Tisku, u velikoj mjeri utjecalo racionalno smanjenje troškova, bolje upravljanje likvidnošću, bolji uvjeti nabave i poboljšana organizacija distribucije i opskrbe.
Promet Tiskove maloprodaje iznosio je lani 1,54 milijarde kuna i bio je veći za 2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a rast je, kažu u Tisku, ponajviše bio potaknut pravovremeno pripremljenom ljetnom sezonom, dobrom opskrbljenošću proširenim asortimanom roba i boljim pozicioniranjem roba, te obnovom i opremanjem prodajnih mjesta.
Promet veleprodaje je pak iznosio 1,34 milijarde kuna ili 21 posto više nego godinu ranije, što je rezultat "akvizicije novih kupaca te proširenja suradnje s postojećim kupcima pružanjem usluge distribucije i prodaje kompletnog asortimana strateških proizvoda".
Ukupan promet uslugama distribucije i marketinga iznosio je 60,88 milijuna kuna i porastao je u odnosu na prethodnu godinu za 19 posto, pri čemu su usluge marketinga porasle na 12,17 milijuna kuna ili za 153 posto.
Od značajnijih događaja iz prošle godine u Tisku izdvajaju nastavak strategije daljnjeg organskog rasta, kao i rasta putem akvizicija, što je realizirano akvizicijom kompanije Kiosk promet d.o.o. iz Osijeka, s 45 prodajnih mjesta.