Radovi su započeli na tri dionice, dok će prema najavi direktora posebnih projekata "Plinacroa" Dubravka Kamenečkog, 29. ožujka započeti i radovi na dionici od terminala Pula do mjesta Bateli, dužine 13 kilometara.
Inače, radovi na izgradnji plinovoda Pula-Karlovac započeli su 18. siječnja u mjestu Bateli nedaleko Barbana.
U punom su zamahu tako radovi na drugoj dionici, od mjesta Bateli do mjesta Marčelji, koja ide najvećim dijelom kroz Istru a završava iznad Rijeke u dužini oko 54 kilometara. Radovi se, dodala je Krpan, odvijaju planiranom dinamikom a njih izvodi austrijsko-talijanski konzorcij Habau-Ghizzoni uz angažman istarskih građevinskih tvrtki.
I na trećoj dionici, Marčelji - Delnice, dužine oko 46 kilometara radovi se također odvijaju u skladu s planiranom dinamikom i rokovima, dok se četvrta dionica od Delnica do Karlovca, dužine 76 kilometara, počela graditi. Tu dionicu gradi domaći konzorcij na čelu kojeg su vodeće hrvatske građevinske i montažerske tvrtke (Monter-strojarske montaže, STSI - integrirani tehnički servisi, Monting, Zagreb-Montaža, Montmontaža, Konstruktor inženjering Split i Enicon iz Zagreba), istaknula je članica Uprave Plinacroa Dragica Krpan.
Dodala je kako predstoje radovi na obilaznici Lučko-Ivanja Reka, gdje je upravo u tijeku odabir izvođača.
Krpan je "izuzetnom" ocijenila suradnju sa svim županijama i sa svim uredima državne uprave koji, kako je rekla, "rade izuzetan složen posao rješavanja imovinsko-pravnih odnosa". Naime, plinovod prolazi kroz oko 8000 katastarskih čestica koje imaju deset tisuća vlasnika ili suvlasnika, a posao koji prethodi izgradnji plinovoda obavljen je u vrlo kratkom roku.