Do bojkota TV Nove, jedne od istočno europskih TV postaja u vlasništvu američke tvrtke Central European Media Entreprises (CME) došlo je nakon siječanjske odluke o poskupljenju termina za oglašavanje za 25 posto. Očekuje se da će bojkot TV postaji uzrokovati gubitak od 10 posto prihoda u prvom tromjesečju, piše taj list.
Bojkot je TV Novoj najavljen putem pisma skupine oglašivača koju čini više od 50 najvećih čeških kompanija, uključujući i lokalne podružnice velikih međunarodnih oglašivača kao što su Nestle, Coca-Cola i Unilever.
Glasnogovornica CME-a Romana Tomasova, umanjujući učinak bojkota, istaknula je da bi se razmirica s oglašivačima trebala riješiti za tri tjedna, piše Business Weekly.
TV Nova je jedna od četiri češke TV postaje, bilježi 47 posto gledanosti i ima godišnji prihod od 255 milijuna dolara. CME također posjeduje TV postaje u Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Rumunjskoj i Ukrajini.