Ravnatelj MUO-a Miroslav Gašparović je na konferenciji za novinare izrazio zadovoljstvo tiskanjem kataloga na engleskom (Hidden Treasure of the Museum of Arts and Crafts, Zagreb), koji će s postojećim hrvatskim izdanjem, biti trajna vrijednost i podsjetnik na izložbu koja je zbog velikoga zanimanja javnosti produžena za mjesec dana, do 26. ožujka.
Vizualni identitet izložbe "Skriveno blago MUO", koji je realizirao "Studio Rašić", predstavio je umjetnički direktor Ante Rašić. Podsjetio je na prvotne ideje i realizaciju prepoznatljivih plakata, transparenata, ulaznica, publikacija, promidžbenog materijala i logotipa kojim se obilježava 125 godina postojanja MUO. Boja vizualnog identiteta izložbe je kardinal crvena, rekao je Rašić, napomenuvši kako je ona temelj za nadogradnju.
Izložbu "Skriveno blago MUO", koja je otvorena u studenom 2005., dosad je razgledalo više od 35.000 posjetitelja.
Na izložbi je predstavljeno oko 800 radova iz 13 zbirka Muzeja, koji čuva više od 100.000 predmeta.