Intermodalni prijevoz je kombinirani način prijevoza, uglavnom roba, kada se na jednoj ruti koristi više oblika prijevoza, primjerice željeznica i brodovi.
Uz organizaciju stručnih skupova o intermodalnom prijevozu, IPC Dunav Jadran planira ove godine izraditi Prijedlog programa razvoja intermodalnog prijevoza u Hrvatskoj, te razviti projekte Transeuropske prometne mreže Dunav-Jadran, koridora X (Graz-Maribor-Krapina-Zagreb) te povezivanja Dunava i Jadrana preko kanala Dunav-Sava i pruge Zagreb-Rijeka, rekao je na konferenciji za novinare u stanci zasjedanja skupštine dosadašnji predsjednik IPC-a Dunav-Jadran Tomislav Josip Mlinarić.
Novi predsjednik Davorin Kobak, ujedno generalni direktor Hrvatskih željeznica, posebno interesantnim smatra projekt 'Euroorijent-željeznica na moru'. Zamisao je to o stvaranju intermodalne prometne veze za prijevoz kontejnera sa Bliskog istoka do srednje Europe korištenjem željeznice u početnom i završnom dijelu puta, a brodova za prijevoz kontejnera u njegovom srednjem dijelu.
Godišnji obujam prijevoza tom intermodalnom vezom bio bi za željeznice u Turskoj i Europi 104 vlaka sa 1,2 milijuna tonskih kilometara te 104 vožnje brodovima kapaciteta 400 kontejnera.
Intermodalni prijevoz već dugo ima prioritet u prometnoj politici Europske unije, a Europska komisija potiče osnivanje intermodalnih promotivnih centara u svim zemljama članicama.
IPC Dunav-Jadran osnovan je 2004. godine s ciljem unapređenja intermodalnog prijevoza u podunavsko-jadranskom prostoru. Okuplja 26 članica koje zajedno pokušavaju ojačati ulogu hrvatskih jadranskih i riječnih luka i razviti intermodalnu mrežu koja će te luke i općenito hrvatsku prometnu infrastrukturu povezati s međunarodnim prometnim koridorima.