Kako je istaknuo generalni direktor Superbnands Adriatic-a Borut Zemljić na konferenciji za novinare, najbolje robne marke odabrat će ekspertno vijeće sastavljeno od poslovnih i marketinških stručnjaka i predstavnika medija.
Najbolje brandove na hrvatskom tržištu odabrat će ekspertno vijeće koje čini 36 članova.
Status Superbrand dobivaju brandovi izabrani unificiranim postupkom, a za izbor najboljih nominirano je 575 brandova. Zastupljeni su međunarodni i domaći, hrvatski brandovi (198 hrvatskih).
Predložena lista brandova pripremljena je na osnovu raznovrsnih istraživanja agencija GfK, ACNielsen, Stratego, Puls, Hendal, Mediana i Cati.
Izabrani Superbrandovi će nakon odabira dobiti niz mogućnosti za dodatnu komunikaciju prema potrošačima i javnosti.
Primjeri s ostalih tržišta pokazuju da korištenje stečenog statusa doprinosi jačanju pojedinog branda, kazao je Zemljič.
Napomenuo je kako će danas započeti proces ocjenjivanja brandova koji bi trebao biti dovršen do kraja ožujka. U travnju zatim počinje komunikacija prema brandu koji je dobio status, a neovisna je odluka svake tvrtke da javnost izvijesti o dobivenom statusu. U travnju će također početi i izrada knjige o superbrandovima za Hrvatsku koja će biti promovirana u studenom.
Zemljič jer iznio i podatak da je u 2005. godini u svih 55 zemalja koje su uključene u aktivnosti Superbrands organizacije 2.404 brandova dobilo status superbranda. U zadnjih pak 10 godina taj status je dobilo 5.097 brandova.
(Hina) xtp yds