Arhitektica Nana Palinić, koja je predvodila akciju zaštite skladišta te temeljito istražila njihovu vrijednost, na večerašnjem je skupu istaknula da su to posljednja preostala historicistička skladišta u Rijeci. Posebno su vrijedna zbog svojih konstrukcijskih odlika jer su na njima prvi put istraživane neke mogućnosti armiranobetonskih konsktrukcija, objasnila je.
Glavni konzervator Ministarstva kulture Miljenko Domjan prenio je poruku ministra Biškupića da će ustrajati u zaštiti tih građevina unatoč svim okolnostima. Domjan je rekao da je Rijeka po lučkim skladištima prepoznatljiva te da ih treba obnoviti za druge namjene. Domjan je istaknuo da je baština poticajan čimbenik u cijelom svijetu.
Čelnik konzervatorskog odjela u Rijeci Hrvoje Giaconi predložio je da se skladišta prenamijene u poslovne prostore koji bi se iznajmljivali kooperantima u riječkoj luci.
S druge strane Snježana Papeš iz Lučke uprave drži da je projekt Rijeka Gateway započet u vrijeme kad su bila zaštićena samo dva skladišta te da su promjene nastale kad je projekt već u punom zamahu.
Predstavnici Lučke uprave i Luke Rijeka naglasili su da je projekt nemoguće izvesti a da se skladišta ne sruše. Naveli su da ne odgovaraju suvremenim lučkim potrebama, da ometaju unutarnji lučki promet te da zbog njih ne može djelovati lučka mehanizacija.
Prijepornih osam skladišta ukupne je površine 100.000 četvornih metara, a Lučkoj je upravi 2001. dopušteno rušenje dvaju skladišta. Reagirali su konzervatori i kulturna javnost u Rijeci te je zaštićeno svih osam skladišta. Zatim je Ministarstvo kulture u drugostupanjskom postupku predvidjelo da se zaštite samo dva skladišta, na što su ponovno reagirali konzervatori i kulturni djelatnici, ovoga puta i iz Madžarske i Austrije, jer su skladišta izgrađena u doba austrougarske vladavine. Naposljetku Ministarstvo prošle godine donosi odluku o zaštiti svih osam skladišta kao kulturne baštine.
Projekt Rijeka Gateway financira se sa 156 milijuna dolara zajma Svjetske banke, a osim preuređenja riječke luke obuhvaća uređenje cesta i željeznice od Rijeke prema unutrašnjosti.