Kako je istaknula direktorica Heraklea Kristina Horbec, kvaliteta usluga ono je što je najvažnije u suvremenom poslovanju, a mystery shopping (tajno kupovanje) je sve popularniji alat za mjerenje kvalitete usluga.
Mystery shopping, dodala je Horbec, uvijek se provodi na zahtjev tvrtke, a jedan od ciljeva mu je da utvrdi razliku između onoga što tvrtke obećavaju i onoga što nude.
Mystery shopping nije traženje grešaka niti ima za cilj otpuštanje radnika, već njegova primjena koristi da bi se zaposlenici motivirali da pružaju što bolju uslugu jer ne znaju tko je tajni kupac te kako bi se unaprijedilo poslovanje neke tvrtke.
Korisnici mystery shoppinga su trgovačke tvrtke, banke, restorani, benzinske pumpe, auto saloni itd.
U sklopu današnjeg skupa po prvi je put dodijeljena "Nagrada za posvećenost kvaliteti usluge", koja je pripala trgovačkom lancu Konzum.
Predsjednik Uprave Konzuma Drago Munjiza istaknuo je kako je mystery shoping mjera koja pokazuje koliko su uspjeli poboljšati usluge u svojim prodajnim mjestima. To je, kako je rekao, svakako i jedan od parametara koji utječu na poboljšanje profitabilnosti kompanije.
Drugi Mystery Shopping Dan okupio je više od 100-njak sudionika.
(Hina) xtp yds