SAO PAOLO, 22. veljače 2006. (Hina/Reuters) - Oni koji na žestokimkarnevalskim paradama u Brazilu vole ljubiti sve i svakoga ubuduće ćeslinu moći razmjenjivati s još više istomišljenika, zahvaljujućivodici za usta u spreju koja ima
antibakterijsko djelovanje, jošjednom u nizu neobičnih proizvoda kojima tvrtke zgrću novac odrazuzdanih sudionika karnevala.
SAO PAOLO, 22. veljače 2006. (Hina/Reuters) - Oni koji na žestokim
karnevalskim paradama u Brazilu vole ljubiti sve i svakoga ubuduće će slinu
moći razmjenjivati s još više istomišljenika, zahvaljujući vodici za usta u
spreju koja ima antibakterijsko djelovanje, još jednom u nizu neobičnih
proizvoda kojima tvrtke zgrću novac od razuzdanih sudionika karnevala. Slogan novog proizvoda je "Ljubi puno, ljubi s ugodom, ljubi sigurno".
Sprej pod nazivom "Beije" (Poljubac) na tržište je izbacila lokalna
tvrtka Naturapi uoči karnevalskih svečanosti koje će se ovog vikenda održati u
Salvadoru, srcu brazilske afričke kulture i Sao Paolu. Ljubljenje u usta među
strancima najnormalnija je pojava tijekom karnevala.
"Beije" se proizvodi na bazi pčelinjeg propolisa, koji se vrlo često
koristi u prirodnoj medicini, iako se stručnjaci ne slažu uvijek oko njegovih
ljekovitih učinaka.
Bočica spreja od 35 mililitara stajat će 5 reala (oko 15 kuna), a
Naturapi se nada da će za razdoblja karnevala prodati više od 100 tisuća
bočica.