Ukupni volumen prodaje kompanije iznosio je 494.424 hektolitara piva, što je povećanje od 7,4 posto u odnosu na 2004., dok je istovremeno ukupan volumen prodaje izvoza porastao 34 posto. Pritom samo izvoz u Bosnu bilježi rast od 40 posto.
Volumen prodaje u Hrvatskoj povećan je za 4 posto, dok je u istom razdoblju hrvatsko tržište piva palo za 4 posto.
Carlsberg Croatia stoga, kako su istaknuli, nastavlja sa snažnim rastom i još uvijek je, tvrde, najbrže rastuća internacionalna pivovara u Hrvatskoj.
Tržišni udio kompanije na hrvatskom tržištu uvećan je s 12 posto u 2004. na 12,60 posto u 2005.
Promatrajući trogodišnje razdoblje, kompanija je povećala ukupan volumen prodaje za 28 posto, izvoz je više nego udvostručen, a ukupan prihod porastao za 22 posto.
Jorn Pedersen, direktor Carlsberg Croatia kazao je kako je zadovoljan zbog izvrsnih poslovnih rezultata, jer su oni rezultat stalnog usmjerenja i investiranja u naše brandove i ljude. Najavio je kako će u ovoj godini još više investirati u svoje jake brandove i ljude.
Dodao je kako je tržište piva u Hrvatskoj i dalje u teškoj situaciji zbog visokih trošarina na pivo, zakona koji propisuje 0,0 promila te uvoza jeftinog piva niske kvalitete iz susjednih zemalja.
Što se pak tiče Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu, naglasio je da Carlsberg Croatia podržava sustavno zbrinjavanje ambalaže i ambalažnog otpada, te odgovarajuću naknadu koja iz toga proizlazi.
No, ocjenjuje da predviđen način implementacije Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu nije dobar te da zahtjeva poboljšanja. Stoga se kompanija zalaže za jednak nacionalni sustav depozita, kako za povratnu tako i za nepovratnu ambalažu, koji se primjenjuje istovremeno.
(Hina) xtp ydb