Drugo i treće mjesto također zauzimaju 'Japanci', Toyota i Honda.
Ukupna pobjeda dobivena je zbrojem ocjena po sedam različitih kriterija: telefonske ankete vlasnika vozila, povlačenja u servise zbog dorade, izvješća njemačke Udruge za tehnički nadzor (TÜV), rezultata testova izdržljivosti koje provodi Auto Bild, pisama čitatelja s prigovorima pristiglih u redakciju Auto Bilda, testa ovlaštenih servisnih radionica i jamstava koje pružaju pojedini proizvođači.
Anketirano je 24.583 vozača koji su vrednovali kvalitetu vlastitog vozila na skali od 1 do 10. Vlasnici Mazdi ocijenili su svoja vozila prosječnom ocjenom 8,6, bez ijednog prigovora na broj potrebnih popravaka.
Visoku kvalitetu potvrdio je i test izdržljivosti Auto Bilda na 100 tisuća kilometara, koji je Mazda 6 završila bez negativnih bodova, odnosno bez kvara, što dosad nije ostvario niti jedan drugi automobil.
Auto Bild provodi ovo istraživanje od 2001. godine. Prve godine bilo je obuhvaćeno 10 marki, a Mazda je završila na 2. mjestu iza Toyote, kao i 2002. i 2003. godine.
U prethodnom istraživanju za 2004. Mazda je pobijedila ispred Toyote i Honde, a taj je rezultat ponovila i u 2005.
Zanimljivo je da od prvih devet najbolje plasiranih marki u zadnjem istraživanju čak osam dolazi s Dalekog istoka. Najbolje plasirani europski proizvođač je Volvo na 7. mjestu, a najbolje pozicionirana njemačka marka je Opel na 10. mjestu.
Ugledni njemački proizvođači iz tzv. premium segmenta drže 11. (Audi, BMW), odnosno 15. mjesto (Mercedes), a na začelju su talijanske i francuske marke (Alfa Romeo, Citroën, Renault, Fiat i Peugeot).