FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Prosvjetni djelatnici promaknuti u zvanje mentora i suradnika

Autor: ;ipet;
ZAGREB, 10. veljače 2006. (Hina) - U zvanje mentora i suradnika danasje promaknuto 373 odgojitelja, učitelja, nastavnika i stručnihsuradnika na svečanosti priređenoj u Nacionalnoj i sveučilišnojknjižnici u Zagrebu.
ZAGREB, 10. veljače 2006. (Hina) - U zvanje mentora i suradnika danas je promaknuto 373 odgojitelja, učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na svečanosti priređenoj u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.

Među prosvjetnim djelatnicima koji su danas primili certifikate o promaknuću u zvanje mentora ili suradnika bili su, osim onih koji su prvi put izabrani u ta zvanja, i oni kojima su ona potvrđena kao dokaz njihove visoke stručne i profesionalne razine, rekao je ravnatelj Zavoda za školstvo Vinko Filipović.

Nakon današnjega promaknuća u sustavu hrvatskoga školstva su 3222 mentora i savjetnika, koji su kvalitetom rada, kako je rekao Filipović, uzor za gotovo 55.000 učitelja u Hrvatskoj.

U zvanje mentora promaknuta su 223 prosvjetna djelatnika, a u zvanje savjetnika njih 150. U predškolskome sustavu promaknut je 21 odgojitelj - njih 13 u zvanje mentora i sedam u zvanje savjetnika. U sustavu osnovnoga školstva promaknuta su 183 učitelja - njih 111 u zvanje mentora i 72 u zvanje mentora te 169 profesora srednjih škola, od kojih njih 99 u zvanje mentora, a 70 u zvanje savjetnika.

Prosvjetnim djelatnicima čestitao je i državni tajnik za osnovno obrazovanje Nevio Šetić istaknuvši kako je to važan trenutak za hrvatski obrazovni sustav koji je u procesu promjena, a temelj za to su kvalitetni učitelji i stručni suradnici.

Svrha je promjena uspostavljanje višega standarda obrazovanja, rekao je Šetić i istaknuo kako je pri tomu osobito važno i zadržavanje kompetencija, odnosno ponovni izbor u zvanje mentora i savjetnika.

Najavio je da će se uvesti još jedna kategorija - učitelj-podučavatelj, kako bi se osigurala još veća potpora promjenama u školstvu.

Promaknuća prosvjetnih djelatnika na tragu su pak stajališta da rad onih koji su bolji od drugih treba valorizirati, zaključio je Filipović.

(Hina) xipet ymc

An unhandled error has occurred. Reload 🗙