Ocjenu i klasifikaciju marki provodila je, na osnovi podataka istraživačkih kuća ACNielsen i COMCON, nezavisna ekspertna komisija sastavljena od meritornih stručnjaka s područja marketinga, brandinga te samih potrošača.
Ukupno su za nagradu i pravo nošenja znaka kandidirale 1.033 robne marke, koje drže vodeće pozicije na tržištu po obujmu prodaje te prepoznatljivosti branda na tržištu Rusije.
Kako su istaknuli u Podravki, s obzirom na veličinu i zahtjevnost ruskog tržišta, upravo je Rusija označena kao jedna od zemalja u kojima će Podravka ubrzano razvijati i povećavati svoje poslovanje.
Podravka je prisutna četrdesetak godina na ruskom tržištu, a osim Vegete izvoze se i juhe, te dječja hrana.
U kategoriji dodataka jelima u Rusiji je Vegeta lider i najjača marka, a prodaje se na više od 100 tisuća prodajnih mjesta diljem Rusije, pa primjerice ima značajan tržišni udjel i na udaljenim područjima poput Sibira ili Kamčatke.
U samoj Moskvi Vegeta ima u svojoj kategoriji tržišni udjel od 65,5 posto, a slijede je Knorr s 18 posto, te Maggi s 10 posto.
(Hina) xpp/xtp yds