Sustav razmjene informacija koncipiran je tako da se ne može znati točan broj klijenata koji se u njemu nalazi, te je napravljen na način da se može ispraviti eventualne pogreške na što jednostavniji način za stvarno nedužnog klijenta, objavili su iz HUB-a dodajući i kako je broj takvih pogrešaka zanemariv.
Opovrgavajući medijske napise o broju 'nedužnih klijenata' koji se nalaze u tom Sustavu, iz HUB-a ističu da su se prilikom uspostave ovog sustava rukovodili pozitivnim propisima Hrvatske, prije svih Zakona o bankama, koji izričito dopušta razmjenu ovakvih informacija između banaka.
Svi ugovorni odnosi koje građani imaju s bankama - članicama HUB-a, temelje se na dobrovoljnom sporazumu dviju strana, a odredbe takvih ugovora prilikom preuzimanja određene usluge banke, ni na koji način ne mogu štetiti klijentu koji ispunjava svoje obaveze.
Stoga su neosnovane tvrdnje da klijenti nemaju saznanja što prilikom ugovaranja pojedine usluge potpisuju, kažu u HUB-u te građanima preporučuju da, ukoliko im neka odredba nije jasna, zatraže savjet, "jer to je bit društveno odgovornog ponašanja koje su banke u Hrvatskoj prihvatile".
"Spomenuta brojka od 10.000 'nedužnih klijenata' je izmišljena i ničim argumentirana", tvrdi se u priopćenju HUB-a.