Udio Golfa među automobilima u vlasništvu građana BiH je 34 posto, a modela Golf 2 21 posto.
Zahvaljujući najviše Golfu, Volkswagen je najzastupljenija automobilska marka u BiH. Volkswagenovi automobili čine gotovo polovicu (46 posto) bosanskohercegovačkog voznog parka.
Drugo mjesto među proizvođačima zauzima Opel (13 posto), a slijede Audi i Ford sa približno podjednakim udjelom na tržištu (10 posto).
Zastava je jedini proizvođač koji ne dolazi iz Njemačke među 5 vodećih i ima 7 posto udjela na tržištu, a iza nje je Mercedes sa 5 posto.
Iako možda iznenađujuće zvuči podatak da je svaki dvadeseti osobni automobil u BiH Mercedes, treba znati da je prosječna starost automobila ove marke čak 16,3 godina.
Inače, prosječna starost osobnih automobila u BiH je 15,2 godine.
Polovica automobila je starosti od 16 do 20 godina, čak 21 posto između 20 i 24 godine, dok je samo 4 posto mlađih od 5 godina.
Vlastiti automobil posjeduje četvrtina građana BiH starijih od 18 godina, a od tog broja samo njih 3 posto posjeduje dva ili više automobila.
Da su automobili još uvijek u BiH dominantno muška preokupacija, govori podatak da je među vlasnicima automobila 84 posto muškaraca, dok je 16 posto automobila u vlasništvu žena.