FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Uvođenje robne marke mlade junetine

Autor: ;skap;
BJELOVAR, 31. siječnja 2006. (Hina) - Nakon završenih istraživanjauskoro će mlada junetina biti ponuđena za hrvatsku robnu marku nanatječaju Ministarstva poljoprivrede.
BJELOVAR, 31. siječnja 2006. (Hina) - Nakon završenih istraživanja uskoro će mlada junetina biti ponuđena za hrvatsku robnu marku na natječaju Ministarstva poljoprivrede.

Rekao je to u Bjelovaru profesor Agronomskog fakulteta u Zagrebu Ivan Jurić, govoreći pred članovima Udruge za tov junadi Baby beef i čelnicima Bjelovarsko-bilogorske županije koji su zajednički pokrenuli stvaranje te robne marke koje provodi Zavod za stočarstvo zagrebačkoga Agronomskog fakulteta.

Napomenuo je kako su istraživanja pokazala da je hrvatski simentalac posljednjih godina postao masniji, jer je križan s drugim pasminama i simentalcem iz Bavarske, pa će se za robnu marku mlade junetine nuditi umjesto predviđenih šest, devet klasa toga mesa.

Bjelovarsko-bilogorski župan Damir Bajs rekao je kako bi se je uvođenjem te robne marke postigla veća cijena i potvrdila tradicija i prepoznatljivost te vrste mesa.

Projekt stvaranja robne marke podržali su i predstavnici Zagrebačke i Koprivničko-križevačke županije.

Predsjednik udruge za tov junadi Toni Raič kazao je kako uz 185 članova Udruge, koji proizvode mladu junetinu koja se naziva Baby beef, tu vrstu mesa može proizvesti i još puno manjih proizvođača.

Istaknuto je i kako će uskoro trebati pronaći naziv za robnu marku mlade junetine mlađe od dvanaest mjeseci, jer naziv Baby beef nije najprimjereniji budući da se koristi uglavnom u Americi.

Nekada smo na godinu izvozili 20.000 tona mlade junetine, a prošle smo izvezli tek 500 tona, rečeno je na skupu.

(Hina) xskap yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙