Najveći rast premije od čak 60 posto ostvaren je u životnim osiguranjima, gdje je ostvarena premija iznosila 300 milijuna kuna. Od sredine prošle godine u segmentu životnih osiguranja Allianz je postao vodeći osiguravatelj na hrvatskom tržištu.
Rastu koji je prošle godine ostvaren u tom segmentu pridonijela je i uspješna suradnja sa Zagrebačkom bankom koja je strateški partner na hrvatskom tržištu te uspješno lansiranje proizvoda DuoLife koji objedinjuje policu osiguranja života i ulaganje u investicijske fondove, rekao je predsjednik Uprave Allianza Boris Galić. U neživotnim osiguranjima Allianz je lani ostvario rast od 23 posto, s 85 milijuna kuna većom premijom nego u 2004. godini.
U segmentu osiguranja motornih vozila premija je u obveznom osiguranju porasla za 37 posto, a u kasko osiguranju za 32 posto.
Zabilježene su i visoke stope rasta u premiji osiguranja privatne imovine, odnosno kuća i stvari u kućanstvu za više od 30 posto.
(Hina) xds ydb