FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljen priručnik Hrabrog telefona o telefonskom savjetovanju

Autor: ;tkol;
ZAGREB, 19. siječnja 2006. (Hina) - Priručnik "Telefonsko savjetovanje- vodič za savjetovanje" Gordane Buljan Flander i Ivane Ćosić, koji jedanas predstavljen u hotelu Esplanada, rezultat je iskustva autorica uvođenju prve linije pomoći za zlostavljanu djecu u Hrvatskoj - Hrabrogtelefona.
ZAGREB, 19. siječnja 2006. (Hina) - Priručnik "Telefonsko savjetovanje - vodič za savjetovanje" Gordane Buljan Flander i Ivane Ćosić, koji je danas predstavljen u hotelu Esplanada, rezultat je iskustva autorica u vođenju prve linije pomoći za zlostavljanu djecu u Hrvatskoj - Hrabrog telefona.

Po riječima recenzentica Brune Proface i Dubravke Kocijan Hercigonje, priručnik donosi prikaz teorijskih spoznaja s područja telefonskog savjetovanja, njegove specifičnosti i ograničenja te praktične smjernice za vođenje takvog savjetovanja.

Vodič je namijenjen ponajprije stručnjacima na SOS linijama pomoći koji vode savjetovanje putem telefona, ali i svima koji rade s djecom, kao što su školski psiholozi, pedagozi i defektolozi, socijalni radnici, odgajatelji, te volonteri i aktivisti u nevladinom sektoru.

Po riječima Gordane Buljan Flander, niz je prednosti i specifičnosti koje nudi savjetovanje putem telefona. To su prije svega anonimnost, odsustvo fizičkog kontakta i pogleda, mogućnost kontrole razgovora i sadržaja koji će biti izrečen. Projekt izdavanja prvog vodiča takve vrste u Hrvatskoj realiziran je uz pomoć dugogodišnjeg donatora Hrabrog telefona Siemensa.

U sklopu predstavljanja priručnika prikazana je i statistika poziva Hrabrog telefona u 2005. godini, jedine telefonske linije takve vrste u Hrvatskoj, besplatne za nazivatelje i otvorene svakog radnog dana od 9 do 18 sati.

Od siječnja do prosinca 2005. godine zaprimljeno je 3.566 poziva, a s obzirom na vrstu kontakta, u 3.521 slučaju pozivatelji su se obratili putem telefona, dok su se u 44 slučaja javili putem e-mail poruka, a u samo jednom slučaju putem pisma.

Najveći broj poziva uputila su djeca, žrtve zlostavljanja i zanemarivanja, te članovi uže obitelji - majka, otac, brat ili sestra. Odrasle osobe-žrtve zlostavljanja i stručnjaci najrjeđe nazivaju Hrabri telefon.

(Hina) xkt ymd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙