Povećanje dobiti posljedica je smanjenja troškova poslovanja i znatnog povećanja prihoda iz operativnog poslovanja.
Diners Club Adriatic prošlu je godinu završio s oko 30 posto tržišnog udjela, izdano je 415.000 kartica čime je njihov broj u odnosu na godinu ranije povećan za 10 posto. Prihvat kartica povećao se za 20 posto pa se broj prodanih mjesta povećao na 71.000.
Prošlu je godinu, kako je rečeno, obilježio i rast prometa od 15 posto u odnosu na 2004. te je promet iznosio 8,6 milijardi kuna ili 1,3 milijardi američkih dolara. O rast prometa govori i podatak da je svakog sata tijekom prošle godine ostvaren prosječni promet od oko milijun kuna.
Predstavnici Diners Club Adriatica predstavili su danas i svoju novu karticu - Vision Card, koji korisnicima omogućuje da odaberu jedan od tri ponuđena vizuala.
Kartica je namijenjena mladim ljudima, a riječ je o jedinoj kartici Diners Cluba koja je odmah i klasična kreditna kartica i revolving kartica. Kartica ima međunarodnu valjanost i korisnicima nudi usluge poput kupovanja na 2 do 36 rata, plaćanje računa za režije putem trajnih naloga Diners Cluba, korištenje životnog osiguranja od 0 do 24 sata itd.
Diners Club Adriatic početkom prošle godine započeo je i s izdavanjem D2C kartice, prvom karticom na svijetu s implementirana dva smart čipa vanjskog kontaktnog i unutrašnjeg beskontaktnog. Korisnik tu karticu ne mora dati u ruke onome koji je provlači kroz odgovarajući uređaj već je dovoljno da je na određenoj udaljenosti približi čitaču kontaktnog čipa koji identificira karticu i odobrava trošak.
Riječ je, kako je pojašnjeno, o tehnološkom rješenju koje ubrzava i pospješuje kartičarsko poslovanje na benzinskim crpkama, naplatnim postajama na autocesti itd.
U Sloveniji je takav sustav plaćanja već uveden na posebno označenim prolazima na autocestama, a u Hrvatskoj se nabavljaju antene čije će postavljanje omogućiti takav način naplate.
(Hina) xtp yds