Riječ je o modificiranom motoru marke Ford sa šest cilindara koji može raditi na jedno od pet goriva - benzin, amonijak, vodik, zemni plin ili propan.
Kao i kod motora hibridnih vozila, koja kao pogonsko gorivo koriste plin ili benzin, izbor pogonskog goriva obavlja se pomoću prekidača, a ostalo preuzima elektronički sustav upravljanja dovodom goriva.
Tvrtku Hydrogen Engine Center osnovao je bivši djelatnik Forda. Proizvodnju motora koji za pogon može koristiti više goriva tvrtka je najavila u kolovozu 2004. godine, a prije tri mjeseca izašla je na burzu.
Cijena dionica im je uzletjela na krilima naftne krize, pa su tako već primili prvu narudžbu za motore koji će se ugrađivati u aerodromska servisna vozila.
Hydrogen Engine Center planira proizvoditi oko 4 tisuće motora godišnje, u početku samo za gospodarska vozila, no pokaže li se koncept izvedivim, nije nemoguće da se ovakav sustav počne koristiti i za pogon obiteljskih automobila.