Marketinška kampanja za novi vizualni identitet, započet će od ponedjeljka, 16. siječnja, a Magenschab je kazala kako novi Vip brand ukazuje na individualnost, inovativnost i inspirativnost i kompanije i njenih korisnika.
Novoimenovani predsjednik Uprave Telekom Austrie, koji će tu dužnost preuzeti u svibnju ove godine, Boris Nemšić je pak kazao kako je vlasnik VIPnet-a, Mobilkom Austria zadovoljna 'perfektnim' poslovanjem hrvatske kompanije.
Novi vizualni identitet, prema Nemšićevim riječima, nije odgovor VIPnet-a na dolazak konkurencije na hrvatsko telekomunikacijsko (TK) tržište, već nastavak prakse da ta tvrtka započinje nove TK trendove na hrvatsko tržište, poput UMTS-a, mobilnog broadbanda i sl.
Prema posljednjim službeno objavljenim podacima, za prvu polovicu prošle godine, VIPnet je imao više od 1,33 milijuna korisnika, a u tom je razdoblju poslovao sa 186,8 milijuna eura prihoda, a krajem srpnja prošle godine dodijeljena mu je i dozvola za fiksnu telefoniju.