FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Proslava 40. obljetnice umjetničkog djelovanja Miroslava Homena

Autor: ;dsil;
RIJEKA,10. siječnja 2006.(Hina) - Maestro Miroslav Homen ravnanjem uoperi "Rigoletto" Giuseppea Verdija u riječkom HNK "Ivana pl. Zajca"svečano će u petak, 13. siječnja, proslaviti 40. obljetnicuumjetničkog rada, najavljeno je na današnjoj konferenciji zanovinstvo.
RIJEKA,10. siječnja 2006.(Hina) - Maestro Miroslav Homen ravnanjem u operi "Rigoletto" Giuseppea Verdija u riječkom HNK "Ivana pl. Zajca" svečano će u petak, 13. siječnja, proslaviti 40. obljetnicu umjetničkog rada, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinstvo.

Redatelj i scenograf je Zlatko Kauzlarić Atač, a uz orkestar i Zbor HNK nastupit će Sergej Kiseljev, Tomislav Bekić, Olga Šober, Siniša Štork, Anđelka Rušin, Ariana Bossi i ostali. Riječ je o obnovi predstave koja je postavljena na riječkoj pozornici 1996. Pomoćnik redatelja i koreograf u izvornoj inačici predstave bio je Antun Marinić, a u novoj je koreograf Carlos Araya.

Kostimografkinja je Ružica Nenadić-Sokolić, a koncertni majstor Danijela Maras Mendiković.

Predstava u izvedbi iz 1996. dobila je više nagrada, poput nagrade hrvatskog glumišta za najbolju predstavu u cjelini, a dirigent Miroslav Homen i pjevačica Olga Šober dobili su nagradu "Milke Trnine".

Miroslav Homen rođen je u Dubrovniku 1940. Nakon završene Glazbene akademije u Sarajevu postaje dirigent sarajevske Opere i Baleta. Od 1986. izvanredni je profesor na studiju opernih uloga i operne korepeticije u sarajevskoj Muzičkoj akademiji.

U riječki HNK došao je 1992., nekoliko mjeseci nakon početka rata u Sarajevu, te je preuzeo mjesto dirigenta, a u sezoni 1993./1994. postao je ravnatelj Opere. Osim dirigiranjem bavi se simfonijskom djelatnošću.

Maestro Homen rekao je na konferenciji za novinstvo da ni u jednom trenutku nije zažalio što je došao raditi u Rijeku iako je tada dobivao pozive i iz drugih gradova. Istaknuo je da mu nije svrha dirigirati svakodnevno jer se tako dirigent emocionalno potroši i ne može u svakoj izvedbi dati maksimum te uspostaviti primjeren odnos s izvođačima i publikom.

(Hina) xdsil ydd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙