"Što radiš u novogodišnjoj noći?", pita, zagonetno se smiješeći, privlačan sjedokosi muškarac sa cijele stranice The Wall Street Journala od četvrtka. Ispod fotografije piše: "Činjenica je da Viagra može pomoći muškarcima kod svih stupnjeve erektilne disfunkcije - od blage do ozbiljnije".
AIDS Healthcare Foundation kritizira reklamu, smatrajući da ona promovira Viagru, svrstavajući je u kategoriju "droga koje se uzimaju na tulumima" te na taj način potiče rizično seksualno ponašanje.
"Ne samo da šalje bezobzirnu poruku koja doprinosi širenju seksualno prenosivih bolesti, već je dio neodgovorne oglašivačke kampanje koja se obraća izravno potrošaču", stoji u priopćenju što ga je potpisao predsjednik zaklade Michael Weinstein.
Farmaceutske tvrtke, među kojima i Pfizer, sve su češće mete kritika zbog pretjeranog promoviranja lijekova, s obzirom na činjenicu da je riječ o nečemu što može biti potencijalno opasno za zdravlje pojedinca.