Predstavljajući danas taj projekt državni tajnik za turizam Zdenko Mičić ističe da se njime želi potaknuti i potrošnja turista koji dolaze u Hrvatsku cestovnim pravcima 'skrečući' ih sa glavnih prometnica na druge puteve kako bi nešto vidjeli, doživjeli i potrošili.
Projekt je izradila zadarska tvrtka za turistički konzalting "Hosting International", a temelji se na turističkom umrežavanju 10 tematskih puteva po cijeloj Hrvatskoj (od Slavonije preko Like do južne Dalmacije). Svaki tematski put donosi prikaz atrakcija i sadržaja koji mogu biti zanimljivi turistima.
Prva faza projekta u kojoj je izdana cestovna i turistička karta je završena, a slijedi druga faza u sklopu koje će se do kraja ove godine izdati vodič i postaviti web stranica za taj projekt.
Ta se faza, kazao je Mičić, planira realizirati temeljem javno-privatnog partnerstva odnosno suradnjom javnog turističkog sektora (MMTPR, HTZ) i privatnog sektora, čime bi se postigli bolji učinci u promociji.
Stoga je Mičić pozvao privatne tvrtke da se jave i participiraju u izradi tog vodiča.
(Hina) xtam yds